All 31 movie Reviews


Grandbunny Paradox Grandbunny Paradox

Rated 5 / 5 stars

Brilliant as always!

Haha! That was fantastic.
I think I enjoyed the 'Behind the scenes' more than the film itself!
I loved the images of Bunny doing the voice over with the mic, and Stickman getting into the tomato!
So well made! Nice one!


ChrisNosal responds:

Bob Bunny thanks you. And he says you won't return his calls.


Peoplemation: Spin Peoplemation: Spin

Rated 5 / 5 stars

Great Stuff

Good concept, amazing syncronised music and nice little story! So well put together! I love your stuff, I honestly think you could go far with this stuff. Keep it up!



Peoplemation: Trash Peoplemation: Trash

Rated 5 / 5 stars

Amazing!

That was so well done! I love that you moved the camera around (most stop motion videos have a static camera). Great work!


People find this review helpful!

supermarc2 - yeeha supermarc2 - yeeha

Rated 2.5 / 5 stars

Hmmm

I love the style and the mood of the graphics, but thats about it... I was sat looking at the black screen for about a minute before I realised thats the end!
Good graphics, but it needs more!



ELD02: Zack Fisher ELD02: Zack Fisher

Rated 5 / 5 stars

Genius!

Genius! Total Genius!



Everyone Loves Dick Ep01 Everyone Loves Dick Ep01

Rated 4.5 / 5 stars

Haha

That was great! Very well written and great voice acting! I love the Predator reference. When Dick ripped the guys face off is the best part! Awesome stuff!



Teddy Medley 2 Teddy Medley 2

Rated 3.5 / 5 stars

Good

Pretty good, but the instruments were held TOTALLY wrong. lol, its not important but it just bugs me because I'm a geek!
Keep it up mate!



Robust & Dog II Robust & Dog II

Rated 4 / 5 stars

I don't know why exactly...

...but I really like it! Same with part 1, the style is really good, so simple yet it catpured me and dragged me in.
Very interesting


Extar responds:

Glad you enjoyed it, I was deliberately trying to cut things down in these flashes. Cut all the crap just to see how little I can get away with. :D


Chickens 2 Chickens 2

Rated 4 / 5 stars

Ha

I wouldn't have liked this much if is wasn't for the last second. The ending line just made the movie!



Prowlies at the River Prowlies at the River

Rated 5 / 5 stars

Pro!

Fantastic artwork and great animation.
Too bad that the whole thing ran really choppy and my shit PC.
The only thing that could be improved it the animation, although it is great there are parts where it seems a few frames where missed out.
Great work, keep it up!